Юрыдычны адрас: 211026, Віцебская вобласць, Аршанскі раён, г.п. Арэхаўск, вул. БелДРЭС, в. 22а (размешчаны ў будынку Арэхаўскага сельскага Савета на 1-ым паверсе)
Тэлефоны: 8 (0216) 23 09 07; 8 (0216) 23 09 85
E-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.
Рэжым працы: панядзелак-пятніца c 8-00 да 17-00; перапынак на абед: з 13-00 да 14-00
Выхадныя дні: субота, нядзеля, святочныя дні
Графік прыёму зацікаўленых асоб па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
панядзелак-пятніца: з 8-00 да 17-00; перапынак на абед: з 13-00 да 14-00
Выхадныя дні: субота, нядзеля, святочныя дні
Дырэктар - Салтанава Алена Анатольеўна
Працоўны тэлефон: 8 (0216) 23 09 07
Архівіст 1-ай катэгорыі - Барысава Ганна Анатольеўна
Працоўны тэлефон: 8 (0216) 23 09 85
Дырэктар ажыццяўляе асабісты прыём грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб ў другi панядзелак месяца
з 8-00 да 17-00 перапынак на абед: з 13-00 да 14-00
Папярэднi запіс ажыццяўляецца па тэлефоне 8 (0216) 27 09 07
У адсутнасці дырэктара асабісты прыём ажыццяўляе архівіст 1-ай катэгорыі Барысава Ганна Анатольеўна
Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў кабінеце дырэктара архіва.
Адказны за вядзенне кнігі заўваг і прапаноў - дырэктар архіва Салтанава Алена Анатольеўна,
у яе адсутнасці архівіст 1-ай катэгорыі Барысава Ганна Анатольеўна
Вышэйстаячая арганізацыя
Аршанскі раённы выканаўчы камітэт
Адрас: 211391, г. Орша, вул. Астроўскага, д. 2
Тэлефон: 8 (0216) 51 12 67
Пералік адміністрацыйных працэдур, ажыццяўляемых Аршанскім раённым архівам па заявах грамадзян у адпаведнасці з Пералікам адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 чэрвеня 2015 г. № 251 аб унясенні дапаўненняў ва Указ Прэзідэнта РБ «Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»
Найменне і нумар адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Прозвішча, імя, імя па бацьку, пасада работніка, адказнага за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры, месцазнаходжанне, нумар тэлефона, час прыёму |
АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АРХІЎНЫХ ДАКУМЕНТАЎ |
||||
18.25. Выдача архіўнай даведкі (архіўнай копіі, архіўнай выпіскі, інфармацыйнага ліста) па запытах сацыяльна-прававога характару (складаецца на аснове архіўных дакументаў, якія не ўтрымліваюць звестак, якія адносяцца да асабістай таямніцы грамадзян): |
||||
18.25.2.не тычацца маёмасных і спадчынных правоў грамадзян |
заява; |
15 дзён, а пры неабходнасці дадатковага вывучэння і праверкі - 1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
Архівіст, у |
18.26.Выдача архіўнай даведкі (архіўнай копіі, архіўнай выпіскі) па запытах сацыяльна прававога характару, што тычацца архіўных дакументаў, якія змяшчаюць звесткі, якія адносяцца да асабістай таямніцы грамадзян |
заява; |
15 дзён, а пры неабходнасці дадатковага вывучэння і праверкі - 1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
Архівіст, у |