24 10 24 20

Режим работы
Рэжым работы
  • пн
  • вт
  • ср
  • чт
  • пт
  • сб
  • вс
8:00-13:0014:00-17:00

Прыём зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб c 8.00

Дзяржаўная ўстанова «Аршанскі раённы архіў»

Юрыдычны адрас: 211026, Віцебская вобласць, Аршанскі раён, г.п. Арэхаўск, вул. БелДРЭС, в. 22а (размешчаны ў будынку Арэхаўскага сельскага Савета на 1-ым паверсе)

Тэлефоны: 8 (0216) 23 09 07; 8 (0216) 23 09 85

E-mail: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

Рэжым працы: панядзелак-пятніца c 8-00 да 17-00; перапынак на абед: з 13-00 да 14-00

Выхадныя дні: субота, нядзеля, святочныя дні


Графік прыёму зацікаўленых асоб па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:

панядзелак-пятніца: з 8-00 да 17-00; перапынак на абед: з 13-00 да 14-00

Выхадныя дні: субота, нядзеля, святочныя дні

Дырэктар - Салтанава Алена Анатольеўна

Працоўны тэлефон: 8 (0216) 23 09 07

Архівіст 1-ай катэгорыі - Барысава Ганна Анатольеўна

Працоўны тэлефон: 8 (0216) 23 09 85

Дырэктар ажыццяўляе асабісты прыём грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб ў другi панядзелак месяца

з 8-00 да 17-00 перапынак на абед: з 13-00 да 14-00

Папярэднi запіс ажыццяўляецца па тэлефоне 8 (0216) 27 09 07

У адсутнасці дырэктара асабісты прыём ажыццяўляе архівіст 1-ай катэгорыі Барысава Ганна Анатольеўна

Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў кабінеце дырэктара архіва.

Адказны за вядзенне кнігі заўваг і прапаноў - дырэктар архіва Салтанава Алена Анатольеўна,

у яе адсутнасці архівіст 1-ай катэгорыі Барысава Ганна Анатольеўна


Вышэйстаячая арганізацыя

Аршанскі раённы выканаўчы камітэт

Адрас: 211391, г. Орша, вул. Астроўскага, д. 2

Тэлефон: 8 (0216) 51 12 67


Пералік адміністрацыйных працэдур, ажыццяўляемых Аршанскім раённым архівам па заявах грамадзян у адпаведнасці з Пералікам адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 чэрвеня 2015 г. № 251 аб унясенні дапаўненняў ва Указ Прэзідэнта РБ «Аб адміністрацыйных працэдурах, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»


Найменне і нумар адміністрацыйнай працэдуры

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Прозвішча, імя, імя па бацьку, пасада работніка, адказнага за здзяйсненне адміністрацыйнай працэдуры, месцазнаходжанне, нумар тэлефона, час прыёму

АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АРХІЎНЫХ ДАКУМЕНТАЎ

18.25. Выдача архіўнай даведкі (архіўнай копіі, архіўнай выпіскі, інфармацыйнага ліста) па запытах сацыяльна-прававога характару (складаецца на аснове архіўных дакументаў, якія не ўтрымліваюць звестак, якія адносяцца да асабістай таямніцы грамадзян):

       

18.25.2.не тычацца маёмасных і спадчынных правоў грамадзян

заява;
-бясплатна

15 дзён, а пры неабходнасці дадатковага вывучэння і праверкі - 1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

Архівіст, у
адсутнасці - дырэктар

18.26.Выдача архіўнай даведкі (архіўнай копіі, архіўнай выпіскі) па запытах сацыяльна прававога характару, што тычацца архіўных дакументаў, якія змяшчаюць звесткі, якія адносяцца да асабістай таямніцы грамадзян

заява;
-дакументам, які пацвярджае права атрымання ў спадчыну (пры выдачы пасля смерці грамадзяніна яго нашчадкам)
-бясплатна

15 дзён, а пры неабходнасці дадатковага вывучэння і праверкі - 1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

Архівіст, у
адсутнасці - дырэктар