Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Стандартны
Павялічаны
Вялікі
Каляровая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Аршанскі раённы выканаўчы камітэт
Галоўная / Навіны / Навіны вобласці
10 верасня 2019

Будаўніцтва Міёрскага металапракатнага завода набліжаецца да завяршэння

Нават чалавек недасведчаны, кідаючы погляд на будаўнічую пляцоўку Міёрскага металапракатнага завода, разумее: справа набліжаецца да завяршэння.

Прынялі скончаны выгляд як асноўны цэх, так і многія іншыя будынкі, у якіх размяшчаецца дапаможнае абсталяванне, пачынаюцца работы па добраўпарадкаванні тэрыторыі. Ці азначае гэта, што будаўніцтва ўваходзіць у перадпускавую стадыю? Адказвае на пытанне генеральны дырэктар «ММПЗ-груп» Пётр Шымуковіч.

- На пачатак верасня на будпляцоўцы выконваюцца агульнабудаўнічыя і мантажныя работы.

Па многіх аб'ектах першай часткi мы блізкія да фінішу, сярод іх склад алеяў і прыбудаваны адміністрацыйны корпус. Гатовая да эксплуатацыі галоўная панізільная падстанцыя, якая ўжо прайшла комплекснае апрабаванне.

Будуем вельмі інтэнсіўна і спадзяемся ў бліжэйшы час завяршыць усе аб'екты, - сказаў Пётр Мікалаевіч. - Унутры металапракатнага цэха мала што змянілася за апошнія месяцы. Сілы былі сканцэнтраваны на будаўніцтве прыбудаваных памяшканняў, якія знаходзяцца звонку будынка. Усе камунікацыі, інжынерныя сеткі, якія пракладваліся ўнутры цэха, выйшлі вонкавымi. У прыбудаваных будынках яны будуць злучаныя так, як прадугледжана праектам.

Вакол металапракатнага цэха будуюцца іншыя будынкі. Бетонныя працы на іх завершаны, металаканструкцыі ў асноўным змантаваныя, выконваюцца прылада даху і мантаж сценавых сэндвіч-панэляў. Далей - вароты, вокны, дзверы, інжынерныя сеткі, падача газу, вады, пара, вугляроду, азоту. Патрэбнае абсталяванне знаходзіцца на пляцоўцы ў тым аб'ёме, які дазваляе пачаць тэставанне ўсяго працэсу.

Будуюцца чыгуначныя шляхі, прызначаныя для падвозу матэрыялаў і вывазу гатовай прадукцыі. Атрымалася 4 лініі з адгалінаваннямі, каб можна было сартаваць вагоны. Выконваецца прылада ўнутрыплошчавых дарог, на месцах пракладкі якіх раней вяліся іншыя працы.

Што тычыцца мантажу асноўнага тэхналагічнага абсталявання, у лістапракатным цэху мантуецца 5 яго адзінак пад кантролем спецыялістаў з Германіі. Механічны мантаж табара халоднай пракаткі, лініі ачысткі можна лічыць завершанымi. Цяпер тут ажыццяўляюць электрамантаж.

Крыху меншы аб'ём выкананы на калпаковых печах і на табары DCR. Застаецца самая буйная лінія - электралітычнага луджэння. На ёй падрадчык інтэнсіфікуе мантаж, каб завяршыць працы ў гэтым годзе.

- Ставім задачу ў лістападзе апрабаваць абсталяванне, - паведаміў Пётр Шымуковіч. - Ужо вызначаны пастаўшчык металу, узгоднены камерцыйныя ўмовы.

Да 15 кастрычніка павінна прыбыць першая партыя сыравіны. Пачнем правяраць, наколькі дакладна працуе абсталяванне, а органы кіравання забяспечваюць менавіта тыя карэкціроўкі рэжыму пракаткі, якія прадугледжаны праектам, масу іншых пытанняў, ад якіх залежыць якасць прадукцыі.

Падчас першых выпрабаванняў задача складаецца не толькі ў тым, каб дасягнуць таўшчыні пракатваемага металу ў 0,1 мм, але і пераканацца, што абсталяванне здольна выканаць многія іншыя аперацыі, якія прадугледжаны яго канструкцыяй, – вытрымліваць дыяпазоны, зададзеную хуткасць, захаванне геаметрыі. Задача этапу пробнага – не атрыманне гатовай прадукцыі, а пацвярджэнне працаздольнасці абсталявання з тымі параметрамі, якія задэкляраваў яго пастаўшчык. Каб выканаць поўную праверку, спатрэбіцца больш за сотню вагонаў металу.

Да спіса навін